tiistai 20. elokuuta 2013

ööö... Hä?

Siis ny on taas ihmisil joku ongelma. (koska niil ei olis) Ei mua muute liikuttais,mutta nyt niitte ongelma on iskeny mua ja mun poikaa kohtaa. Kuka täysjärkinen kysyy tälläsii kysymyksii:

1. '' "kumi hajos siin joulun paikkeil" tän lausahduksen oon kuullu..:) ei kauheen toivotulta sinänsä kuulosta mut samapa tuo''
2. ''mut kui oot ollu niin paljon laitoksessa. ja kui pidit lapsen ku oot vielä teini ja tää isä on mitä on. eihän toi lapsi ollu edes toivottu''
3. ''onko se totta et sulla on päässä niin paljon vikaa ettet saa ajokorttia? ''
 
Ajattelin ilmottaa ny tässä, että edelleen toivottui lapsii on erilaisii ja en varmasti oo maailman ainoo teiniäiti/yksinhuoltaja. Tiiän et joitaki *piip* ärsyttää se et on just jtn. teiniäitei ja äitei jotka on yksinhuoltajii mut ootteko te koskaa miettiny et ootteko itte ollu toivottui lapsii sillonku teijä äidit odotti teitä? Mun mielestä sillä ei oo mtn välii vaik kumi oliski menny rikki ja olis siit syyst tullu raskaaks, tai et olis kännispäite jtn. harrastanu ja tullu siit raskaaks. Se merkittee enemmä et onks teijä äidit tehny se päätökse et NE HALUU TEIJÄT ja päättää kasvattaa teitä kohdussaa seuraavat 9kk ja myöhemmi niitte loppu elämä. Siinä kohtaa ootte toivottui. En oo tietääkseni tehny mtn väärää siinä, että haluun pitää tän lapsen ja kasvattaa siit kunnollise kansalaise. Sen sanon, että se ketä kirjotti noi on itse vielä sen verran nuori henkisesti ettei taida edes ymmärtää kuinka TYPERÄLTÄ ja LAPSELLISELTA hän vaikuttaa. Sellanen ketä on tarpeeksi kypsä henkisesti ei piilottelisi nimettömien ilmoitusten takana vaan ottaisi vastuun ja olisi edes sen verran kypsä, että uskaltaisi kysyä nimellään.
 
Mulla on ihana poika tulossa ja sitä oon odotellu siitä saakka, kun sain tietää, että sellainen olisi tulossa. Uskokaa tai älkää mut tiiän et musta tulee paljon parempi äiti, kun luulettekaan. Osaan ottaa vastuun teioistani ja osaan myöntää jos oon ollu jossain asiassa väärässä. Oon henkisesti kypsempi mitä ikä antaa olettaa ja siit saan kiittää sitä et ihmiset ei todellakaa oo ollu mtn helppoi viimäse 10-vuoden aikana. Toivottavast toi kysyjä ottais itteää niskasta kiinni ja kysyis kysymykse ihan omalla nimellää. Niinku kypsät ihmiset tekee.

 
Kiitos :)

6 kommenttia:

  1. Ainakin mitä sun blogia on lukenut niin susta oikeasti tulee hyvä äiti :) Toivottavasti et ole valehdellut blogissa ;) Ps. Haistakaa paska valittajat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo tapana valehdella. :) ja kiitos! Haha samaa mieltä. :)

      Poista
  2. Tämä blogi on tosi hyvä ja täällä puhutaa asiaa! Susta tulee tosi hyvä äiti sun pojalle:) näitä on ihana lukee :) toivottavasti jatkat kirjotelua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän parhaani aina kirjotella ja kiitos kannustuksesta! :)

      Poista