lauantai 1. helmikuuta 2014

Mun rakkauspakkaus ♥

Siis ajattelin tehdä nyt postauksen, mun parhaimmasta ystävästä ja tulevasta kummilapsestani. ♥ Ollaan oltu vuodesta 2008 parhaimpia ystäviä. (en sit tiiä millee onnistuttiin, koska ollaan ihan niinku aurinko ja kuu, siis toistemme vastakohdat) Meillä on ollut niitä ''ylä/ala-mäkiä'' mutta aina ollaan kaikki sovittu ja koskaan (lukuun ottamatta yhtä kuukautta) ei olla oltu puhumatta toisillemme yli viikkoa näiden vuosien aikana. :) Halusin vaan tehdä tän, että muutkin näkee kuinka ihana/täydellinen/rakas/paras/Super/ tää henkilö mulle on ♥ Ei sitä turhaan sanota mun ''BFF'':ks ;) ♥






         Siinä kuvaa mun tulevasta kummilapsesta ♥ Rakastan miltein yhtä paljon kuin Markusta ♥




3 kommenttia:

  1. Suloinen masu <3 Mun vauvakuume nostaa taas päätään! :D

    VastaaPoista
  2. Moikka!
    Haastoin sut:
    http://lupaollaerimielta.blogspot.fi/2014/02/tama-on-uutta.html ;)

    VastaaPoista